Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld = morgen in huis!*
Buiten Nederland is het verschillend per land.* In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren wanneer het pakket vertraging oploopt bij PostNL. Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.
Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je kunt je order volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je order is verzonden.
Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?
Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan 4 dagen duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@finnamsterdam.nl of WhatsApp.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Mochten deze ook kloppen, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenserivce@finnamsterdam.nl of via WhatsApp.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Uiteraard kun je bij Finn Amsterdam je artikelen retourneren. Je kan je bestelling retourneren of ruilen binnen 20 dagen, mits het in de originele verpakking zit en niet gebruikt of gewassen is. Echter schatten wij de kans nihil dat je iets naar ons retourneert J De waarde van het geretourneerde product wordt binnen 7 dagen teruggestort, exclusief verzendkosten. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Uiteraard kun je bij Finn Amsterdam je artikelen ruilen. Je kunt het betreffende artikel retourneren. Ook hier zullen we het bedrag binnen 7 dagen terugstorten (exclusief verzendkosten). In de tussentijd kun je het juiste artikel bestellen in onze webshop!
Kan ik mijn bestelling ook laten inpakken?
Uiteraard! Tijdens het bestellen kom je vanzelf een knop tegen waar je kan kiezen of je jouw bestelling ingepakt wilt hebben. Het kost een klein centje extra, maar dan heb je wel een super mooi ingepakt cadeau voor je lieve vriend of vriendin.
Oeps, ik heb verkeerd besteld. Wat nu?
Als je een bestelling hebt geplaatst gaat het achter de schermen allemaal in een rap tempo door. Dat betekent dat het niet mogelijk is om de bestelling terug te halen. Neem contact op met onze klantenservice: klantenservice@finnamsterdam.nl of Whatsapp. Daar zullen wij direct kijken wat we voor je kunnen doen.
Wat zijn de verzendkosten?
Let op: Wij verzenden niet naar postbusadressen buiten Nederland
In Nederland €4,95, boven €120 verzenden wij je order gratis!
België €8,95
Duitsland: €12,99
Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij Finn Amsterdam je bestelling op meerdere manieren afrekenen, bij iedere betaalmethode horen bijhorende payment fees:
iDEAL (gratis)
Bancontact (gratis)
Creditcard (€0,15 per order)
Paypal (€0,45 per order)
Afterpay (€1,09 per order)
Zijn de sweaters van Finn Amsterdam gemaakt van biologisch katoen?
Ja, onze sweaters zijn gemaakt van maarliefst 85% biologisch katoen. Maar waar is de andere 15% dan van gemaakt? De delen zoals het elastiek wat is verwerkt maken wij van die stof. Echter zijn de ontwerpers van Finn Amsterdam zijn altijd op zoek naar nieuwe en duurzamere manieren om onze kleding te produceren.
Zijn de t-shirts van Finn Amsterdam gemaakt van 100% biologisch katoen?
Ja, alle t-shirts zijn gemaakt van biologisch katoen (Modal of gerecycled katoen). Daarnaast zijn alle artikelen gecertificeerd met het keurmerk GOTS en FairWear.
Hoe kan ik zien wat de beste maat is voor mij?
Om je een zo duidelijk mogelijke indicatie te geven vermelden wij bij het alle producten welke maat het model draagt op de getoonde afbeelding. Mochten de artikelen kleiner of ruimer vallen, dan vermelden wij dit ook. Houd je van ‘’baggy fit’’? Selecteer dan één maat groter!
Ben je langer dan 179cm, selecteer dan minimaal maat M in verband met de lengte
Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het zeer vervelend dat je een klacht hebt over een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via klantenservice@finnamsterdam of WhatsApp voordat je je artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Dan lossen wij je klacht zo snel mogelijk voor je op!